18
 
هر چی دلم بگه!
دل من
 
 

سلام چطورین؟

حالتو خوبه؟ وای دارم میمیرم از خوشحالی!

فردا روز اخر مدرسه است ولی دلم خیلی واسه دوس جونام تنگ میشه

انگار همین اول سال بود که ............................

فردا میرم مغازه با نیلو ولی یکم میترسم!!!!!نمیدونم از چی

وااااااااااااای بازم فردا امتحان زبان داریم

وااااااای یه حسی دارم احساس میکنم که                  هیچی بیخیال

کاری ندارین فعلا



نظرات شما عزیزان:

FaTeMeH
ساعت20:26---22 ارديبهشت 1390
سلــــــــــــــــــــــام عسیسم چـــــــــــــــــــطوری؟


<<<<کاش بدانی چقدر محتاج است نگاه خسته من بر دعای چشمانت...>>>>


سه شنبه امتحان ریاضی دارم امتحان معرفیه


دعاکن تِر نزنم بالا 15 شم


دوسسسسسســــــــــــــــــــ ـــــــــــتتتتت دارمـــــــممم


بابای جوجو


FaTeMeH
ساعت15:20---21 ارديبهشت 1390
ســـــــلام عزیزم. خاطرات هر روزت رو تو دفتر خاطرت بنویس بهرحال امیدوارم امتحانای خردادتو خوفه خوف بدی من آپم وقت کردی بیا بهم ی سر بزن ببببووووووووووووسسسس بــــــابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:20 :: توسط : نازی

درباره وبلاگ
سلام من نازی هستم ممنون که به وبم اومدی امیدوارم خوشت بیاد مطالب قبلی خوشگلناااا نمیخوای بخونی؟راستی گلم نظر یادت نره خواستی لینک هم کنی تو تبادل لینک همشمند اسم وبت رو بنویس! دیگه اینکه من اینجا هر چی دلم بگه مینویسم بعضی موقعا هم جمله های خوشگل میذارم دیگه همین!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چی دلم بگه! و آدرس pashe.cheshm.asaly.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 25478
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



 


<" کد موزیک ودانلود اهنگ">

 


<" کد موزیک ودانلود اهنگ">