1
 
هر چی دلم بگه!
دل من
 
 

سلام دل کوچولوی من چطوری؟

امروز مهارت داشتیم بس chatterboxحوصلم سر رفت همش هم چرت و پرت میگفت و من  من میکرد

این هیچی عربی بدترین درس!قرار بود امتحان بگیره یادش رفت

و ادبیات فارسی  oh go on

ولی فرداااااا امتحان فیزیک بهترین درسliar!!!

وزبان انگلیسی!!!!!!!!!حالا من موندم چرا اینارو دارم میگم؟hee hee

این روزا از مدرسه خوشم نمیاد واای بچه ها دعا کنید شهریوری نشمpraying

راستی قراره که اپتیما بخریم party   وای اصلا حوصله زنگ زدن ندارم

خداااااایا           این بابام هم دوستش واسمون وایرلس نصب کرده هی میاد چک میکنه اعصابم خرد میشهwaiting

فعلا برم تراوین    کاری ندارین    بایwave - New!



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت17:23---2 ارديبهشت 1390
اومدم وبت قشنکه!!!!
همین



رهگذر
ساعت14:11---2 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
خیلی وب زیبایی داری
موفق و پیروز باشی
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام دل نبند رهگذرم لینک بکن بعد بگو با چه اسمی لینکت بکنم
منتظر قدمهای سبزت هستم


الی
ساعت18:03---31 فروردين 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 17:40 :: توسط : نازی

درباره وبلاگ
سلام من نازی هستم ممنون که به وبم اومدی امیدوارم خوشت بیاد مطالب قبلی خوشگلناااا نمیخوای بخونی؟راستی گلم نظر یادت نره خواستی لینک هم کنی تو تبادل لینک همشمند اسم وبت رو بنویس! دیگه اینکه من اینجا هر چی دلم بگه مینویسم بعضی موقعا هم جمله های خوشگل میذارم دیگه همین!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چی دلم بگه! و آدرس pashe.cheshm.asaly.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 25578
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



 


<" کد موزیک ودانلود اهنگ">

 


<" کد موزیک ودانلود اهنگ">