دوست
 
هر چی دلم بگه!
دل من
 
 

پیرمردبه من نگاه کردوپرسید
چندتادوست داری؟
گفتم چرابگم ده یابیست تا...
جواب دادم فقط چندتایی

 


پیرمردآهسته ودرحالیکه سرش راتکان می دادگفت:
توآدم خوشبختی هستی که این همه دوست داری
ولی درموردآنچه که می گویی خوب فکرکن
خیلی چیزهاهست که تو نمی دونی

 

دوست فقط اون کسی نیست که
توبهش سلام می کنی
دوست دستی است که توراازتاریکی
وناامیدی بیرون می کشد
درست هنگامی دیگرانی که توآنهارادوست
می نامی سعی دارند تورابه درون آن بکشند




صدائیه که نام تورازنده نگه می داره
که نمی تونه تورارها کنه دوست حقیقی کسی است حتی زمانی که دیگران تورابه فراموشی سپرده اند


امابیشترازهمه دوست یک قلب است
یک دیوارمحکم وقوی
درژرفای قلب انسان ها
جایی که عمیق ترین عشق هاازآنجامی آید!
پس به آنچه می گویم خوب فکرکن
زیراتمام حرفهایم حقیقت است


وفرزندم یکباردیگرجواب بده
چندتادوست داری؟
سپس ایستاد ومرانگریست
درانتظارپاسخ من
بامهربانی گفتم
اگرخوش شانس باشم...فقط یکی
وآن تویی

 


بهترین دوست کسی است که شانه هایش رابه تومی سپارد
درتنهائیت توراهمراهی می کند
ودرغمهاتورادلگرم می کند
کسی که اعتمادی راکه بدنبالش هستی به تو می بخشد
وقتی مشکلی داری آن راحل می کند
وهنگامی که احتیاج به صحبت کردن داری
به توگوش می سپارد


وبهترین دوستان عشقی دارند که نمی توان توصیف کرد
غیرقابل تصوراست

****



نظرات شما عزیزان:

senator
ساعت18:00---31 فروردين 1390
salaaaaaaaaaaaaaaaaam nazi jonam
webet jaleb bod baram
khoshemaaaaaaaaaaaaaaaaan amad
movafagh bashi pish manam beya


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 17:36 :: توسط : نازی

درباره وبلاگ
سلام من نازی هستم ممنون که به وبم اومدی امیدوارم خوشت بیاد مطالب قبلی خوشگلناااا نمیخوای بخونی؟راستی گلم نظر یادت نره خواستی لینک هم کنی تو تبادل لینک همشمند اسم وبت رو بنویس! دیگه اینکه من اینجا هر چی دلم بگه مینویسم بعضی موقعا هم جمله های خوشگل میذارم دیگه همین!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چی دلم بگه! و آدرس pashe.cheshm.asaly.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 25571
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



 


<" کد موزیک ودانلود اهنگ">

 


<" کد موزیک ودانلود اهنگ">